Klant tevredenheids score 96%

Cultuur

Uitstekende sfeer

Ondanks de grootte van ons bedrijf, is Beter Bed een informele organisatie. Duidelijkheid staat voorop en een gezonde dosis humor is bij ons vanzelfsprekend. De sfeer is gemoedelijk en collegiaal. Dat blijkt ook uit de gezellige activiteiten, zoals het personeelsfeest, de sinterklaasviering en de kerstborrel. Ook organiseren we personeelskoopdagen. Onze producten zijn dan voor een spotprijs te koop voor medewerkers, hun familie en vrienden.

Kernwaarden

Iedereen heeft specifieke kwaliteiten. Door deze te bundelen gaan we bij Beter Bed met z’n allen voor de 100% tevredenheidsscore. Bepaalde competenties zijn hierbij extra belangrijk. Dit noemen we onze kernwaarden. Een medewerker van Beter Bed heeft dít standaard in zijn pakket:

  • Klantgericht: wij hebben een constante focus op de wensen en behoeften van de klant. Wij anticiperen op behoeften van de klant en geven hoge prioriteit aan de beste dienstverlening en klanttevredenheid. Wij begrijpen de serviceverwachtingen, voorzien problemen en streven er steeds naar om de klantverwachting te overtreffen.
  • Eigenaarschap: wij voelen ons verantwoordelijk voor werkzaamheden. Wij nemen de regie in handen door pro actief knelpunten en verbeterideeën te initiëren en de juiste oplossingen te selecteren. Daarna volgen wij de uitvoering ervan op; plan-do check-act.
  • Experimenteren: wij zorgen ervoor dat we verwachtingen begrijpen en zoeken naar slimme oplossingen om deze te overtreffen. We durven hierbij ook buiten de gebaande paden te denken en staan open voor experimenten waarvan de risico’s te overzien zijn. Een logisch gevolg hiervan is dat er fouten gemaakt kunnen en mogen worden. Wij dagen onszelf en elkaar voortdurend uit om uit te blinken in alles wat we doen, nemen hiervoor onze verantwoordelijkheid en staan open voor feedback.  
  • Samenwerken: samenwerken maakt ons sterker, slimmer en beter. Wij bouwen relaties op door respectvol samen te werken, in alle disciplines, over de grenzen heen, zowel intern als extern. Wij verwelkomen nieuwe inzichten en benutten elkaars unieke bijdrage.

100% test

Op dit moment stellen bijna zevenhonderd enthousiaste medewerkers op kantoor, in de logistiek en in de winkels alles in het werk om ervoor te zorgen dat Nederland comfortabel en voordelig slaapt. Doordat we onze goede service ook na de aankoop voortzetten, zitten we inmiddels op een klanttevredenheidsscore van 96%! Ons doel? Het bereiken van 100%.

Dit bereiken we alleen met mensen die voor de volle 100% gaan. Bedreven medewerkers bij wie 'goed' altijd net een beetje beter kan, die elke dag het beste uit zichzelf halen en bovendien overal kansen zien en benutten. Kom erachter of jij geschikt bent om ons team te versterken via de 100% test.

Doe de 100% test!

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar p&o@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling P&O
Postbus 716
5400 AS Uden