Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > Administratie

Het Business Control team valt onder de afdeling Finance en Controlling (FiCo).

Aan de hand van cijfermatige rapportages en analyses, monitort Business Control de prestaties van de organisatie. Zij informeren en adviseren directie en afdelingsmanagers,  met als doel een bijdrage televeren aan het verbeteren van de resultaten.Dit doen zij voor alle Nederlandse en Belgische formules vallende onder de Beter Bed Holding.

Ter aanvulling van het Business Control team zijn wij op zoek naar een fulltime:
 

Business Analist Klanttevredenheid

 

De functie:

Als persoon ben je resultaatgericht en analytisch. Het is voor jou een interessante uitdaging om de juiste data uit het systeem te krijgen en op die manier de puzzel compleet te maken. Je ben in staat om klant en prospect data te transformeren tot maatwerk informatie en adviezen voor de business. De customer journey is voor jou geen onbekend terrein. Je onderzoekt pro-actief verbetermogelijkheden om ontwikkelingen beter te signaleren.

Daarbij heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Opdoen van inzichten uit klantdata om klanttevredenheid te verhogen.
  • Je voorziet business cases en forecasts van relevante data en modellen die beslissingen kunnen ondersteunen.
  • Met jouw scherpe analyses help je collega’s betere besli ssingen te nemen.
  • Je maakt rapportages en dashboards die relevante drijfveren door de hele organisatie inzichtelijk maken.
  • Opstellen en testen van conceptuele en logische datamodellen.
  • Borgen van de juistheid, tijdigheid, beschikbaarheid en integriteit van de data.
  • Inventariseren van (data)behoeften binnen de organisatie.
  • Je rapporteert in deze functie aan de manager Klanttevredenheid.

 

Wij verwachten van kandidaten:

  • Minimaal HBO niveau, bij voorkeur een bedrijfs(informatie)kundige en wiskundige achtergrond.
  • Bij voorkeur werkervaring in het vakgebied Business Intelligence en CRM.
  • Interesse in het werken met grote hoeveelheden data in dienstverlenende klantprocessen.
  • Kennis/ ervaring met E-commerce/ omnichannel is een pre.
  • Goed ontwikkeld cijfermatig inzicht en analytisch denkvermogen.
  • Teamplayer met goede communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Uitgebreide kennis van het MS office pakket (in het bijzonder Excel).
  • Een klantgerichte en commerciële instelling. Daarnaast staat duidelijkheid bij jou voorop, maar is er ook plaats voor een gezonde dosis humor!

 

Aanbod:

 

Reageren

Interesse in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief met cv via de sollicitatiebutton!

Denk je aan Beter Bed, dan denk je aan betaalbare kwaliteitsbedden. Met ruim tachtig filialen en zo’n zevenhonderd gedreven medewerkers zorgen we dat Nederland comfortabel en voordelig slaapt. Dat levert ons een klanttevredenheidsscore op van meer dan 95%. En daar zijn we trots op. Maar hier laten we het niet bij; wij streven naar de volle 100%. Wij geloven dat we onze klanten pas écht tevreden kunnen stellen, als onze medewerkers dat ook zijn. En daar doen we dan ook graag ons best voor. Kan ‘goed’ volgens jou ook altijd nog een beetje beter? Haal jij het beste uit je dag en zie jij overal kansen om te groeien? 

Ga dan samen met ons voor 100%!

 

Solliciteer snel!

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar p&o@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling P&O
Postbus 716
5400 AS Uden