Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > Category Management

 Oog voor trends? Hart voor Retail? Wij hebben een droombaan voor je!

Inkoop Assistent (fulltime)

Beter Bed is al ruim 35 jaar een expert in slapen. We zijn van oorsprong een familiebedrijf en ook al zijn we inmiddels beursgenoteerd, we werken nog steeds als een familie samen. 

Als je bij Beter Bed werkt, dan combineer je het beste van twee werelden. Eén: je hebt een baan bij een prachtig Retail bedrijf dat volop in beweging is. Twee: je geniet van een fijne werksfeer! 


Wat ga je doen?

Als Inkoop Assistent ben jij de rechterhand van het Category Management team. Je werkt nauw samen met de Category Manager, Inkoper en Merchandise Planner. Een succesvol assortiment begint bij een goede inkoop. Een succesvol assortiment begint bij een goede inkoop. Welke producten gaan we verkopen? Wat is commercieel gezien slim en hoe zien acties van concurrenten eruit? Jij legt dit namelijk feilloos administratief vast! 

Het dynamische spel van acties en promoties behoeft een gedegen vastlegging en inrichting in ons systeem, zodat betrokken afdelingen zien wat er speelt. Deze vastlegging in en inrichting van ons systeem wordt op een moderne manier doorontwikkeld. Daarbij komt jouw kennis van SAP en Excel echt van pas. Daarnaast speel jij een belangrijke rol in de doorontwikkeling van de nieuwe prijs en promotietools. 

Je begrijpt hiervoor de noodzaak om samen te werken met je collega's van o.a. ICT, Sales, Marketing, E-commerce en Merchandise Planning. Je levert relevante info aan, coördineert acties en neemt deel aan interne projectgroepen, briefings en andere overlegvormen.

Analyses en prijsberekeningen maken is dagelijkse kost voor jou. Informatie uit ons Business Intellegence systeem halen, analyses en draaitabellen maken, niets is te gek. Ook voor het oplossen van fouten in de data- en factuurverschillen draai jij je hand niet om. 

Ook in de externe communicatie sta jij je mannetje en heb je goed contact met leveranciers in zowel binnen- als buitenland. 

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren aantoonbare en relevante werkervaring
  • Commerciële instelling
  • Teamplayer met goede analytische en communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlands, Duitse en Engelse taal
  • Eigenschappen als gedreven, analytisch, stressbestendig en klantgericht zijn jou op het lijf geschreven


Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen (wel terugkomen hè?)
  • Vakantiegeld, om van jouw welverdiende vakantie te genieten
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling
  • Mogelijkheid om je aan te sluiten bij onze collectieve zorgverzekering
  • Korting op al onze bedden en matrassen
  • Een zelfstandige functie met de vrijheid jezelf te ontwikkelen
  • Echt leuke collega’s; juist door collegialiteit bereik je je doelen


Enthousiast geworden?

Solliciteer snel via de sollicitatiebutton. Wie weet tot snel! 

Inkoop Assistent

Ga dan samen met ons voor 100%!

#beterbed

Solliciteer snel!

Contact

Vragen over werken bij Beter Bed? Neem contact op via hr@beterbed.nl

 

Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en CV per post naar

Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden