Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > Customer Experience

Wil je eens wat anders doen dan een bijbaan als verkoopmedewerker, receptioniste of gastvrouw?  Lijkt jou het leuk om als administratief medewerker klantenservice de verwachtingen van de klant te overtreffen?  We hebben zowel parttime als fulltime functies beschikbaar. Lees snel verder!

Administratief medewerker (parttime of fulltime)

 

Wat ga je doen?

  • Als administratief medewerker wikkel jij vragen, verkoopverzoeken en klachten op een juiste en tijdige manier af. De klant kan door jou met een gerust hart onder de wol kruipen;
  • Je informeert en adviseert klanten over onze producten;
  • Klantgerichtheid staat bij jou bovenaan, waardoor je altijd dat stapje extra doet om de klant tevreden te houden;
  • Je pikt als geen ander vragen en signalen op. Actief kruip je in de telefoon om snel met onze klanten te communiceren;
  • Je maakt onderdeel uit van de afdeling klantenservice en werkt in een gezellig, jong team.


Wat breng je mee?

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring als administratief medewerker, ervaring in sales of op een callcenter / customer service is een pré, maar niet vereist;
  • Je bent commercieel en klantgericht;
  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je krijgt een kick van het behalen van doelstellingen;
  • Je bent flexibel inzetbaar tussen de 30 en 37 uur per week.
    De afdeling is momenteel bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08.30 – 17.00 uur.


Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende parttime of fulltime functie in de retail voor onbepaalde tijd;
  • Een goede introductie waarbij je de eerste drie weken fulltime wordt ingepland;
  • Startdatum wordt in overleg bepaald, maar natuurlijk willen we je zo snel mogelijk laten starten als collega;
  • Ideale afwisseling tussen kantoor en thuiswerk; nadat je bent ingewerkt behoort thuiswerken tot de mogelijkheden;
  • Een marktconform salaris met bijbehorende goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling en de mogelijkheid tot het sluiten van een collectieve zorgverzekering;
  • Toegang tot de Beter Bed Academie waar jij meer dan 500 online cursussen kan volgen;
  • 25 vakantiedagen (wel terugkomen hè?);
  • Personeelskorting op ons assortiment;
  • Een gezellig team en een fijne werksfeer!


Ben jij enthousiast geworden? Aarzel dan niet en solliciteer via de sollicitatiebutton!
De kennismakingsgesprekken worden op dit moment digitaal gevoerd.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

Administratief medewerker (parttime of fulltime)

#BeterBed

Solliciteer snel!

Contact

Vragen over werken bij Beter Bed? Neem contact op via hr@beterbed.nl

 

Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en CV per post naar

Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden