Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > Customer Experience

Wil je eens wat anders doen dan een baan als verkoopmedewerker, receptioniste of gastvrouw? Lijkt jou het leuk om als medewerker klantenservice de verwachtingen van de klant te overtreffen?  We hebben functies beschikbaar tussen 30 en 37 uur per week. Lees snel verder!

KLANTENSERVICE MEDEWERKER (30-37 uur)

Wat staat jou te wachten?
Als klantenservice medewerker het visitekaartje van de organisatie en dé expert op het gebied van slapen. Je wikkelt vragen, verkoopverzoeken en klachten op een klantgerichte en tijdige manier af. De klant kan door jou met een gerust hart onder de wol kruipen. Tijdens een gesprek pik je als geen ander verkoopsignalen op en weet deze om te zetten in een order. De order verwerk je administratief in het systeem.

Als klantenservice medewerker maak jij onderdeel uit van een jong en ambitieus team. Je zal voornamelijk op het hoofdkantoor in Uden werken. Zo blijf jij op de hoogte van alle ontwikkelingen en kan jij tijdens de pauzes gezellig met collega’s doorbrengen. Wij zorgen voor een goede introductie. Je start met een drieweekse doorbetaalde training. Je zal in de eerste drie weken fulltime worden ingepland.

Nog niet uitgeleerd na het inwerktraject? Geen probleem! Op de Beter Bed Academie worden een 500+ online modules aangeboden om jezelf zakelijk en persoonlijk te kunnen ontwikkelen. Wij vinden jouw ontwikkeling belangrijk en dragen daar graag aan bij!

Openingstijden: De afdeling is momenteel telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08.30 – 17.00 uur. De openingstijden voor Whatsapp zijn dagelijks van 12.00 – 20.00 uur (ook in de weekenden).


Wat breng je mee? 

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring als administratief medewerker of op een callcenter / customer service is een pré, maar niet vereist;
  • Je bent commercieel en klantgericht;
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je krijgt een kick van het behalen van doelstellingen;
  • Je bent flexibel inzetbaar tussen de 30 en 37 uur per week.


Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende parttime of fulltime functie in de retail voor bepaalde tijd. Je krijgt een contract voor 7 maanden met zicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Je krijgt vaste uren op contract. Deze worden onderling afgestemd;
  • Recht op reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Startdatum wordt in overleg bepaald, maar natuurlijk willen we je zo snel mogelijk laten starten als collega!
  • Afwisseling tussen kantoor en thuiswerk; nadat je bent ingewerkt behoort thuiswerken tot de mogelijkheden. Dit wordt door de planning ingepland;
  • Een marktconform salaris met bijbehorende goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling en de mogelijkheid tot het sluiten van een collectieve zorgverzekering;
  • Toegang tot de Beter Bed Academie waar jij meer dan 500 online cursussen kan volgen;
  • 25 vakantiedagen (wel terugkomen hè?);
  • Personeelskorting op ons assortiment;
  • Een gezellig team en een fijne werksfeer!

 

Klantenservice medewerker

#beterbed

Solliciteer snel!

Contact

Vragen over werken bij Beter Bed? Neem contact op via hr@beterbed.nl

 

Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en CV per post naar

Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden