Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > Customer Experience

De afdeling Customer Service is volop in ontwikkeling en heeft de afgelopen jaren mooie stappen weten te maken in het optimaliseren van de klantbeleving zoals de implementatie van chatbot, communicatie via Whatsapp en het opzetten van een inbound salesteam. Samen met jouw team klantenservice medewerkers, collega teamleider, workforcemanager, projectmanager en manager Customer Service werk je iedere dag aan het verbeteren van de customer experience.

Wij zijn op zoek naar een gedreven:

Teamleider Klantenservice (37 uur)

Wat ga je doen?  

Als Teamleider Klantenservice begeleid je (samen met jouw collega teamleider) zo’n 40 klantenservice medewerkers van zowel het frontoffice, backoffice als salesteam in hun dagelijkse werkzaamheden. Je zorgt voor de executie van diverse werkzaamheden  binnen de eigen afdeling. Vanuit jouw klantenservice ervaring weet jij deze medewerkers op een coachende manier verder te ontwikkelen, inspireren en enthousiasmeren. Je hebt een voorbeeldrol als het gaat om klanttevredenheid en weet als geen ander in te spelen op wensen en behoeften van onze klanten. Jij draagt bij aan het afdelingsplan en – beleid. Je bent op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van klantenservice. Daarnaast ben je pro-actief en geef je in afstemming met de manager Customer Experience richting en sturing aan de doelstellingen van het eigen team.

 

Wat breng je mee?

We komen graag met je in contact als je minimaal drie jaar leidinggevende ervaring hebt opgedaan op een afdeling Klantenservice, Customer Service of Callcenter. Dankzij jouw HBO denkniveau, commercieel inzicht en relevante werkervaring, ben je in staat KPI’s neer te zetten en naast een servicegerichte focus de afdeling te laten ontwikkelen op commercieel gebied.  Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent klantgericht en hebt een proactieve, resultaatgerichte houding.
Je bent fulltime inzetbaar en bent bereid om roulerend op zaterdag te werken (uiteraard wordt deze dag op een ander moment in de week gecompenseerd).

 Wat bieden we jou?

Werken bij Beter Bed is gewoon leuk! De familiaire cultuur zorgt ervoor dat iedereen support levert omdat we weten waar we het voor doen. Je krijgt een uitdagende en leidingevende functie waarin je jezelf kunt ontwikkelen. Hiervoor hebben we ook onze eigen Beter Bed Academie waar je meer dan 500 online cursussen kunt volgen. Je komt te werken in een jong en enthousiast team van professionals. Je ontvangt bij ons een goed salaris afgestemd op opleiding, ervaring en toegevoegde waarde, een 37-urige werkweek, een goede pensioenregeling en flexibiliteit in de uitvoering van je werkzaamheden. Collectiviteitskorting, leuke presentjes (gewoon omdat we onze mensen waarderen) en korting op ons eigen assortiment.

 
Over werken bij Beter Bed

Werken bij Beter Bed betekent werken bij dé marktleider op het gebied van slapen. Een succesvolle, groeiende onderneming waarin we samen werken in een open en resultaatgerichte omgeving. Of het nu gaat om ons hoofdkantoor, de winkels, het magazijn of onze vrachtwagens. Er is volop ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën met aandacht voor ieders ontwikkeling én veel gezelligheid. Wil jij samen met ons bouwen aan onze succesformule en het verschil maken om onze klanten iedere dag beter te laten slapen?

Beter Bed is begin jaren '80 opgericht met de opening van twee slaapspeciaalzaken in Nederland. Sinds 1996 zijn we beursgenoteerd en in de jaren die volgden groeiden we uit tot toonaangevende slaapspecialist voor de beste rust- en slaapbeleving. Met persoonlijke aandacht en een uitgebreid, innovatief en slim gepositioneerd assortiment creëren we voor iedereen de beste rust- en slaapbeleving. Dag en nacht.

Dit doen we dagelijks samen met ruim 1100 collega’s vanuit 90 winkels in Nederland en België, 3 distributiecentra en het hoofdkantoor in Uden. Een superteam waarmee we het beste uit onszelf én anderen halen en waar altijd ruimte is voor meer talent. Want ambitieuze plannen, die hebben we genoeg.

Teamleider Klantenservice

#BeterBed

Solliciteer snel!

Contact

Vragen over werken bij Beter Bed? Neem contact op via hr@beterbed.nl

 

Solliciteer via het sollicitatieformulier of stuur je motivatie en CV per post naar

Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden