Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > ICT

Onze klanten verdienen het beste! De afdeling ICT speelt hierin een zeer belangrijke rol met het ondersteunen van de bedrijfsvoering met ICT middelen. De bedrijfsvoering wordt ondersteund door een SAP oplossing en de kantooromgeving is op Windows gebaseerd. In de afgelopen jaren heeft Beter Bed flink geïnvesteerd in het moderniseren van haar ICT-infrastructuur en de implementatie en optimalisatie van SAP. De ICT-afdeling, bestaande uit een team van enthousiaste ICT-professionals, is hiervoor verantwoordelijk.

Binnen het IT team zijn we op zoek naar een fulltime:

Helpdeskmedewerker

De functie:

Is er een ICT gerelateerd probleem (o.a. gebruikersvragen, systeemproblemen, telefonieproblemen), dan los jij het op, zodat alle gebruikers optimaal hun werkzaamheden kunnen uitvoeren. Bij deze support maak je gebruik van Topdesk.  Daarbij kun je denken aan de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Samen met je collega's krijg je elke dag de verantwoordelijkheid voor de afhandeling van de eerste en tweede lijn calls, die binnen komen op onze Servicedesk.
  • Je draagt bij aan het behalen van de SLA’s van de Servicedesk door het nauwkeurig oplossen van de calls. Dit doe je zowel telefonisch als per e-mail.
  • Je geeft advies aan IT gebruikers, zoekt issues tot de bodem uit en lost problemen op.
  • Je levert rapportages op en bent continu bezig met het optimaliseren en professionaliseren van de helpdesk.
  • Daarnaast ondersteun je waar mogelijk de systeem- en netwerkbeheerders in de 2e lijn werkzaamheden  en verricht je diverse administratieve taken.

Wij verwachten van kandidaten:

  • MBO niveau 4  systeembeheer werk-/denkniveau.
  • Technische kennis van software en hardware.
  • Kennis van service management tools en methodieken is een pré.
  • Kennis van geautomatiseerde systemen is een pré.
  • Om deze functie goed te kunnen uitvoeren, moet je kunnen omgaan met deadlines en prioriteiten stellen. Dat je een behulpzame en klantgerichte instelling hebt, is daarom vanzelfsprekend.
  • Daarnaast ben je een teamplayer waarbij duidelijkheid voorop staat maar waar ook plaats is voor een gezonde dosis humor!

Aanbod:

  • Een dynamische, uitdagende functie waar ruimte is voor persoonlijke visie en ontwikkeling.
  • Een open, nuchtere, gedreven en resultaatgerichte organisatie.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Reageren

Ben jij degene die een bijdrage kan leveren aan de afdeling IT? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton!

Helpdeskmedewerker

Denk je aan Beter Bed, dan denk je aan betaalbare kwaliteitsbedden. Met ruim tachtig filialen en zo’n achthonderd gedreven medewerkers zorgen we dat Nederland comfortabel en voordelig slaapt. Dat levert ons een klanttevredenheidsscore op van meer dan 95%. En daar zijn we trots op. Maar hier laten we het niet bij; wij streven naar de volle 100%. Wij geloven dat we onze klanten pas écht tevreden kunnen stellen, als onze medewerkers dat ook zijn. En daar doen we dan ook graag ons best voor. Kan ‘goed’ volgens jou ook altijd nog een beetje beter? Haal jij het beste uit je dag en zie jij overal kansen om te groeien? 

Ga dan samen met ons voor 100%!

Solliciteer snel!

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar p&o@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling P&O
Postbus 716
5400 AS Uden