Klant tevredenheids score 96%

Kantoor > Inkoop

Oog voor trends? Hart voor Retail? Op onze afdeling Category Management in Uden hebben wij een droombaan voor je!

Category Management Assistent

 

Wat kun jij verwachten?

Een succesvol assortiment begint bij een goede inkoop. Welke producten gaan we verkopen? Wat is commercieel gezien slim en hoe zien acties van concurrenten eruit? Laat dit soort keuzes maar aan jou over! Ook analyses en prijsberekeningen maken is dagelijkse kost voor jou, net als het verzorgen van instore materialen als stofstalen, matrasstickers, merklabels en verpakkingen. Jij bent de praktische rechterhand van het Categorie Management team. Jouw kennis van SAP en Excel komen van pas bij het maken van afzet- en leveranciersrapportages en het oplossen van data- en factuurverschillen. Nadat een product ingekocht is, moet het aan de man gebracht worden. Jij begrijpt dat je hiervoor moet samenwerken met medewerkers van o.a. Sales, Marketing, E- commerce en Merchandise Planning. Je levert relevante info aan, coördineert acties en neemt deel aan interne projectgroepen, briefings en andere overlegvormen. Ook in de externe communicatie sta jij je mannetje en heb je goed contact met leveranciers in zowel binnen- als buitenland. Moeten er bonusafspraken gemaakt worden? Inkoopvoorwaarden en actiekortingen worden vastgelegd? Jij staat al te trappelen. En als jij je eenmaal ergens in vastbijt.…

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren aantoonbare en relevante werkervaring
  • Commerciële instelling
  • Teamplayer met goede analytische en communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlands, Duitse en Engelse taal

Wat bieden we jou?

  • Een marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling
  • Korting op al onze bedden en matrassen
  • Een zelfstandige functie en de vrijheid jezelf te ontwikkelen
  • Echt leuke collega’s; juist door collegialiteit bereik je je doelen

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan via onderstaande button en wie weet tot snel!

Denk je aan Beter Bed, dan denk je aan betaalbare kwaliteitsbedden. Met ruim tachtig filialen en zo’n achthonderd gedreven medewerkers zorgen we dat Nederland comfortabel en voordelig slaapt. Dat levert ons een klanttevredenheidsscore op van meer dan 95%. En daar zijn we trots op. Maar hier laten we het niet bij; wij streven naar de volle 100%. Wij geloven dat we onze klanten pas écht tevreden kunnen stellen, als onze medewerkers dat ook zijn. En daar doen we dan ook graag ons best voor. Kan ‘goed’ volgens jou ook altijd nog een beetje beter? Haal jij het beste uit je dag en zie jij overal kansen om te groeien? 

Ga dan samen met ons voor 100%!

Solliciteer snel!

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar hr@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling HR
Postbus 716
5400 AS Uden

Contact

Streef jij ook altijd naar beter, en wil jij samen met ons voor de volle 100% gaan? Solliciteer dan nu op een van onze vacatures via het sollicitatieformulier. Natuurlijk kun je ons ook een open sollicitatie sturen. Stuur dan je motivatie en cv per e-mail naar p&o@beterbed.nl of per post naar:


Beter Bed
T.a.v. Afdeling P&O
Postbus 716
5400 AS Uden