Hoe ziet mijn werkdag eruit? 

Mijn werkdag bestaat uit verschillende taken. Ten eerste de bezoekers aanmelden. Verder verwerk ik de receptie mailbox. Daar hoort ook het bijhouden van de receptie agenda. Tenslotte ondersteun ik de Customer Services. 

Wat vind ik leuk aan het werken bij Beter Bed?

De vriendelijke collega's, werken in een postieve werkcultuur, mogelijkheden om te groeien en vooruitgang te boeken binnen het bedrijf, de baan is stimulerend en uitdagend en ik voel me gewaardeerd en onderdeel van het team. Beter Bed heeft een bedrijfscultuur waarin werknemers betrokken, gemotiveerd en gelukkig zijn, hulp krijgen bij hun professionele ontwikkeling en elkaar steunen.

Welke stappen heb ik doorgemaakt bij Beter Bed?

Ten eerste Call Center Agent. Vervolgens Assistant Teamleider, daarna Teamleider en tenslotte op eigen verzoek bij de receptie en het meehelpen bij Customer Service. Het meest enthousiast ben ik over onze eigen sales afdeling binnen Customer Services.

Wat betekent beter slapen, beter leven voor mij?

Door goed te slapen voel ik me beter, alerter en energieker, en ben ik beter in staat om mij te concentreren en om mijn dagelijkse taken uit te voeren. 

Wanneer is mijn werkdag succesvol?

Mijn ideale werkdagen zijn relatief eenvoudig, omdat ik dan niet alleen de receptie van Beter Bed verzorg, maar ook mijn collega's van Customer Services help. Ik blijf ze de hele dag ondersteunen. Mijn vaardigheid in multitasking maakt mijn werk variabel. Dit heeft mij geïnspireerd om dit werk te gaan doen en ik houd van dagen waarop ik deze vaardigheid kan oefenen. Dit maakt mijn werkdag succesvol! Mijn ideale droom is om het nog even lekker vol te houden bij de receptie/ Customer Services … Ik moet nog 6 jaar.

- Debbie Ursem, Customer Service call agent \ Receptioniste.