Hoe ziet mijn dag eruit?

Ik ben meestal op 08.30 uur op kantoor, ik zeg mijn collega’s gedag en start mijn computer op. Als eerste kijk ik altijd naar de mailbox om te zien of er nog belangrijke mails bij zitten. Achtereenvolgens check ik mijn agenda hoeveel afspraken ik die dag heb. Gedurende de dag houd ik mezelf bezig met het aansturen van mijn team en het uitwerken van opdrachten. Tussen de middag gaan we (als het weer het toelaat) altijd even een stukje lopen. Rond 17.00 uur keer ik dan weer huiswaarts.

Wat vind ik leuk aan het werken bij Beter Bed?

Ik werk al meer dan 15 jaar bij Beter bed en het voelt na al die jaren nog steeds als een ‘’warme’’ deken! Ik werk samen met de leukste en toegewijde collega’s. Dat geeft me veel energie! Op de afdeling waar ik werkzaam ben is geen dag hetzelfde. Het werk is leuk, afwisselend. Ik wilde graag een baan waarbij ik die ‘’spin in het web’’ ben. En exact  die functie vervul ik nu! Verder is er een bedrijfscultuur waarin de verschillende teams gezellig met elkaar kunnen samenwerken, je kritisch op elkaar mag en moet zijn, maar wel met respect voor elkaar. Tenslotte ben ik erg enthousiast over onze nieuwe beter slapen, beter leven strategie. Ik denk echt dat we hiermee een enorme stap vooruit zetten richting de rest van de markt met als doel onze klanten nog beter te laten slapen.

Welke stappen heb ik doorgemaakt binnen Beter Bed?

Zo’n 14 jaar geleden ben ik begonnen als verkoper en binnen een half jaar werd ik gevraagd als filiaalmanager. Naast mijn werk als filiaalmanager deed ik ook nog een hele boel losse werk gerelateerde projecten zoals opstarten van chat op de website van Beter Bed, key user XV kassaprogramma Beter Bed en Beddenreus enz. Tijdens de lange corona lockdown werd ik gevraag een functie te vervullen op kantoor. Hier ben ik echter nooit meer weggegaan…

Wat betekent beter slapen, beter leven voor mij?

Ervoor zorgen dat mijn externe klant (de meer als 80 Beter Bed winkels) alle tools en handvaten van ons krijgen om zo goed mogelijk te presteren met als doel een tevreden klant die écht Beter Slaapt en Beter Leeft!     

Wanneer is mijn werkdag succesvol?

Als ik zoveel mogelijk op mijn lijstje heb kunnen afvinken en tegelijkertijd een super leuke fijne dag heb gehad!

- Roland van Tuel, Coördinator Operations Center.